Mrb kızlar bebeğim bir yaşına birkaç gün önce girdi,bir yaş aşısıni yaptırmaya gittiğimizde hemsiremiz belki demir ilacına devam eden etmenize gerek kalmamıştır bir tahlil yaptırın dedi.rengi soluk ve sadece alttan iki dişi çıktı birde ağız çevresinde sivilce isilik gibi lekeler var demirlerine bı baktırın dedi.baktirdim 50-120 arası olması gerekirken 20 çikti.Moralim çok bozuk daha önceden de düşük cikmisti hiç birakmadik demir damlasını hemde sağlık ocağının verdiği damladan kullanmadık sidefer aldım daha faydalı olsun diye.arkadaslarimin çoğu ya hiç ya düzensiz vermişler ilacı başka arkadaşlarimin çocuklarına tahlil bile yapmadan gerek yok gayet iyi demişler.bebegim anne sütünü çok emmesi ama elimden geldiğince çeşitli yedirmeye çalışıyorum dişleri olmadığı için et kıyma tavuk yiyemiyor ama et suyu tavuk suyu koyuyorum yemeklerine genede olmadı.kahvaltida pekmezli şerbet yapıyorum yemeklerinin yanına.ayni durumu yaşayan varmı bebeğiniz nasıl toparladı eli ayağı yüzü buz gibi ne olur bişey deyin yapayım doktora götürdüm orda sonucu düşük çıktı bir daha goturcem ama sizlerdende fikir almak istedim.