Merhaba anneler 40 kanama sonrası regl oldum ve gününden 1 gün sonra bittim temizlendim aradan bi hafta gecti dün 2-3 kere daha yeni olacakmısım gibi kahve leke geldi bugün Sabah yine oldu ve az öncede kırmızıya döndü yasayan var mı aynı durumu tekrar mı regl oldum