anisa evet aldım şuan çok nadir kullanıyorum ama ilk aldığımda çok sık kullanıyordum çok memnundum kısa sürede doğal bir düzlük veriyor saça çok uğraştırmadan, ben iki senedir kısa saç kullanıyorum o yüzden fazla kullanmıyorum artık ama saçlarınız uzunsa ve kıvırcık, dalgalı kabarıksa memnun kalcağınızı düşünüyorum