Minisinannesi07 Feyzus 2 ay 9 günden bildiriyorum. Arabada cadde cadde tur atıyoruz sanırım biraz iyi geliyo gibi..
Bsrkml0212 Minisinannesi07 Bizde 2 ay 8 günlüğüz gece 3-4 de arabayla mahalle turluyorduk şimdi bebek arabamızla evi turluyoruz 🥲
nihal-erzen emayy aşırı uzun sürmüş oda yaa benim ilk kızımın 3 aylıkken bitmişti sanki yanlış hatirlamiyosam
emayy nihal-erzen ilk 6 ay çok rahattı bebeğim 6. Aydan sonra gaz olayı başladı bizde hâlâ devam ediyor doktora götürdüm normal diyorlar anlamadım 🤦