Anneler 8 aylık bebeğim var en geç 7:30 da uyuyor ben 7 gibi doyurucu uyku maması yediriyorum kendisi asla uyanmaz ( mama için ) gece rüya maması yedirsem mi bilemedim gelişimi iyi ama sanki çok uzun süre aç kalırmış korkusu uyanma saatimiz sabah 7 ve ya 8 bu arada sadece mamayla besleniyor