Polatalpmoms anlattiklarinizin ayyyynisini yasiyorum 11.5 aydır Allah'a şükür sağlıklı bebegim ama bazen delirecek gibi oluyorum cunku hiç bi şekilde memnun edemedik hep ağlar sokağa çıkar ağlar eve girer ağlar otomobil bebek arabası asla asla durmaz gittiğimiz yerler yürüme mesafesi.
biberon emzik almadı ek gıda ayrı işkence🤦♀️
Allah bundan sonra güzel huy nasıp etsin inşallah başka bi çare bulamadım ben.