btlbsr merhaba benim oğlumda 4 ay 20 günlük. Sanırım 3. Aydan beri savaş halindeyiz. Ben hala devam ediyorum. Ayakta bile emzirdim. Şuan bile memeyi istiyor 2-3 dk emip bırakıyor. Doğru düzgünancak uykuda emiyor. Gerisi hep oyun. Normalde bu ayda 3 saatte bir 180 ml kadar emmes çi gerekiyor. Ama biz bir düzen oturtamadık. Keyfi ne zaman isterse öyle alıyor. Umarım düzelir bu durum. Ara sıra kafama takıp can sıkıyorum. Sonra geçecek diye kendi kendimi teselli ediyorum. Gelişimi iyi çok şükür. Yavaştan da tadımlara başlayacağım. Bu arada memem hariç her yeri kemiriyor. Yüzüm,elim,parmaklarım,boynum açıkta neremi görse 🤣🤣 bir memeyi sevemedi bu çocuk😬