Çıkıyor çıkıyor merak etme :) benim de kuzenim yapmıştı biraz geç çıkıyor ama çıkıyor kızzz neden yaptın Allah iyiliğiniiii versin inşAllah emiii :) oda bi yapştrdı yarısını almıştı yanlşlkla gözleri şişmişti ağlamktan çok net hatırlıyom üzülmee geçecekk ❤