Dışarda bebeğinizi mama sandalyelerine nasıl oturtuyorsunuz bana çok pis geliyor ayrıca o tepsilerde bebeklerin bişeyleri eline alıp sürmesi yemek yemesi yalaması beni dellendiriyor. Buna nasıl önlem alıyosunuz. Ben dışardaki mama sandalyeleri için örtü diktirmeyi düşünüyorum siz neler yapıyosunuz ??