Berivannn01 konuşabildikce, kendini ifade ettikçe siniri geçer merak etmeyin. İki yaş yaklastigi için sendromdan dolayı da olabilir sinirlenme durumu. Sakın kalıp süreci yönetmeye çalışın. Eminim başarırsınız. 💐 Bu arada ben de sizin gibi endişeli bir anneydim o aylarda. Niye konuşmuyor, niye az kelimesi var, bir sürü etkinlik yapıyorum, günde üç kitap okuyorum falan diye stres yapıyordum. Şu an inanın susturamiyorum. Bir açıldı pir açıldı. 😁Eminim sizinki de öyle olur. Gülümseyerek hatırlarsınız bu günlerinizi. 🤗