Happyyavrum Ne yaptınız kızım 1 haftadr ishal 2 gün feçmişti çok şükür iyileşti dedim ben de başladı ben iyileştim kızımda tekrar başladı
Deletedmom_22 Happyyavrum evet aynısı bizde de oldu İshal,kusma , ateşsiz geçti ama Tam iyileşiyor derken tekrar olduk . Yaklaşık 3 hafta sürdü Doktora gittiğimizde hem iğne vurdu, hem toz gibi ilaçlardan da verdi onlardan da içtik
2-prensannesi Happyyavrum benim oğlumda öyle 3 gğndğr ishal ilk gün kustu ateş olmadı bugün eşim eczaneden probiyotik aldı bir tane toz bir tane de şurup vermişler daha ilk kullanmada etkisini gördük su gibi olan ishali normale döndü
Deletedmom_22 Tam iyileştik bitti derken Şimdi de öksürük ve burun akıntısı hapşırık başlandı 😫deliricemmmm
lolaa Ay malesef salgın ya… benimki de perişan ateşi zor düşürdük ishal kusma halsiz yemiyor içmiyor gerçekten çok zor allah beterinden saklasın tüm bebeler sağlıkla büyüsün inşallah