Kızlar selam bebeğim 5 aylık olacak 1 hafta sonra. 3 gündür geceleri saat başı kalkıyor hemde ağlayarak. Yani böyle değildi asla acıksa bile mırın kırın ederek uyanırdı bu şekilde ağlayarak uyanması neyin nesi bilen yaşayan varmı ben anlamadım. Yani 4.ay atağını da yaşadık ama onda bile böyle değildi. Dişle ilgili bişey mi hiç bilmiyorum öyle aşırı şekilde salyası filan yok tutunca da bişey yok damağına kızarıklık şişlik vs anlayamıyırum ya nedir bu sizce