Kızlar oğlum şu an 3 yaşında 2. Ye hamileyim ve daha 5 haftalık inşallah sağlıkla dünyaya gelsin elbette cinsiyet önemli değil ama rabbim inşallah kız evlat isteyene kızı erkek isteyene erkek evlat tattırsın bende şükür oğlumu aldım kucağıma hayırlısıyla inşallah 2. De kız olur neyse konumuza geleyim şu çin takvimi şeysi ve rus takvimi şeysi acep doğru mu çok merak ediyorum elbette takdir Allahın inanmak değil amaç eğlenmek 😇🌸 he bir de son adet tarihim 25 Ekim bu takvimden nasıl hesaplanır kızlar 🌸