8 ay 15 gunluk 8.aydan nefret ettim resmen. 7.5 aylikken basladi normalde gece 1 defa uykusunda beslenen bebeğim vardi 9 da gece uykusuna geçer gece 2 3 gibi uyanir tekrar uykuya fondurmem saatlerimi alir bazende uyumaz ertesi gun oglen anca uyur o da en fazla 1 saat sinirimden agliyorum artik gunduz uykulari da surekli ayagimda olunca ne iş ne yemek yapamaz oldum gećicek insallah diyorum sabir diyorum ama yok kalmadi sabir