Valla bende sırf kafayı yememek için işe başladım benimkinin henüz tam teşhisi konulamasa da alerjisi var zaten ne denesem yeni bir şey karnı ağrıyor uyumuyor durmuyor hep huzursun iştahsız bir bebek ama o vitamini verdiğim iki gün hiç susmadı durmadı sürekli kıvrandı ben ona yordum