eda_elvan94 Merhaba kızlar bebegim 2 ay 17 gunluk bazen çok huzursuz olduğunda ağlama krizine girdiğinde yarım kaşık mor calpol veriyorum. Benimle aynı durumda olan var mı yada rahat uyusun diye önerebileceğiniz bir şey var mı??
dolunaymomsss eda_elvan94 biz bu zaman da atağa yakalandık 1 buçuk ay çektik ne gece ne gündüz asla uyumadı sen gibi bende birkaç kez verdim ama baktım verince de değişen bir şey yok saldım gitti sonra bitti 😬 geçiyor hepsi
mysa2 eda_elvan94 geçenler de gördüm uyku damlası varmış sanırım doktora danışıp ondan alın. İlaç vermek durup dururken iyi olmayabilir
Benbiranneyim eda_elvan94 😵 2 aylık bebeğe ağlıyo diye calpol mü. Yapma bacım ağlar tabi daha el kadar gazı vardır karnı açtır uykuya geçemiyodur veya annesini istiyordur. Gir foruma hiç ağlamadan çocuk büyüten var mı tabii ki ağlayacak calpolle nereye kadar çocuğa zarardan başka bişey değil
oglumubeklerken eda_elvan94 11 aylık oğlum aşı olduğu zamanlar hariç ve bir defa hastalanıp ateşlenmişti o zaman hariç daha hiç calpol vermedim. Sizinde gereksiz yere vermemenizi öneririm.
Masalinannesjj Doktora danışmadan bu şekilde kullanmayın 2 aylık bebeğin gazı vardır Karnı açtır Annesinin tenini istiyordur Yada komiktir ağlar. Agri kesici bi çözüm değil Hem gereksiz karaciğerin yürüyorsunuz
minikkiz_ 2 aylık beneğe calpol verilmez diye biliyorum içinde bile yazıyor galiba 4 ay ve üzerinden sonra verilebiliyor. Zarar verebilirsiniz istemeden bi doktora danışın
sihirbakani minikkiz_ benim doktor yazdı calpol veriliyor da.Ama uyusun yada sakinlessin diye verilmez tabiki.Aşi zamanı hariç kullanmadim bende
Poyrazin_annesii Bnmde bebegım huzursuz oldugunda doktorum 1 çay kaşıgı kalpol vermemı soyledı sakinleştiriyormş
pogacayanakk mysa2 burdan tavsiye alınca direkt gidip ürünü alanlar oluyor onun için yazdım ben, doktorlar önermiyor zaten
Selencanbaz eda_elvan94 ateşi çıkmadan Asla ama aslaaaa vermemelisiniz!!!! Ben 2 ay aşılarında rota aşılarında dahi vermedim. Tas ki dişten ateşi çıkana kadar. Yarım çk..
Selencanbaz Parasetamol de bağımlılık yapan bir şey,çocuğu ilaç bağımlısı yaparsanız nasıl parasetamolsüz sakinleştireceksiniz sonra?