findiginannesi_ Hanifee1_ Oğlum 7 aylıkken emekledi 9 ayımızdayız biyerlere tutunarak kendini kaldırmaya çalışıyor
pembehanm 7 aylık olduk daha tık yok yanı yuz ustu yatırsam yırtınarak aglıyo otursam onune oyuncak koysam asla mutlu olmuyo aglıyo emeklemesını dort gozle beklıyorum bır nebze ugras yaoar kendıne
Hanifee1_ pembehanm ayniydi hatta daha fazlasiydi emekledi diye tamamen bizden düşmüyor malesef 🥺 biraz emekliyo yine kucak 😂
Demetslt Hanifee1_ inşallah canım. Her an her yerde bulabilirsin artık bebeni 😅 yattığı yerde kalma bitti artık