Aysegularici Dndu Aptamil conformil di ama artık bulmakta sıkıntı çekiyoruz yok internetede guvenemwdigimiDen sma ya geçtik Bebelac kullandım kustiruyor bebeğimi şuan sma ikinci kutudayiz bakalım
Seher_aksak Dndu aptamil kullandık ilk başta ama kızım sürekli uykuluydu hiç hareket etmezdi değiştirdim bebelaca geçtik şuan daha iyi kendine geldi resmen. Ama doktorunuza danışın derim yinede
tatlibiranneo Dndu bebeğim bir yaşından beri bebevita kullanıyorum ama bana göre en iyisi bebelac gold