lamiya1905 Ben temmuzda 3aylik iyne yaptirdim. Ve 10agustosta adet oldum. Hâla devam ediyor. Biktim artik. 1ayi gecti. Ne zaman gecicek bu? Durdurmak icin bir yol varmi??lutfen cevaplayin
Ballimu lamiya1905 3 aylık iğnenin süresi dolduğunda 1 aylık iğneyi yapın içeriği sebebiyle duzenliyormus. Yani onun süresi bitmeden bı hap yada başka bı tedavi onermiyorlar.