Kızlar lütfen dikkatlice okuyup cevaplayın olur mu . Eşim komando yanımda deil. Görüncem bekar benimle kalıyor . Ama çok iyi kardeş gibi geçiniyoruz . Ve bir kızım var 19 aylık . Görümcem bir çocuk daha getir diyor , ben yanındayken büyütürüz diyor . Ama erken diyorum . Bir yandan da o varken bir çocuk daha mı getirsem . Bilemiyorum . Aklım darmaduman . Akrabalarım herkes söylüyor görümcen evlenmeden getir beraber büyütün diye . Sizce napsam .