Sabaha karşı normal doğum yaptım, bebek doğar doğmaz, aşıdır, topuk kanıdır, çocuk doktorunun muayenesidir derken bi müddet anne den ayrı tutuluyor, o tamam, o ayrı,
Bebeğimi memeyi tutuşamadılar diye mamayla başladık hastanede , dogum yaptıktan bir gün sonra gece nöbetçi bebek hemsiresi sabaha kadar belli aralıklarla gelip bebeğinin alt değiştirme,gaz çıkarma, mama verme gibi işlemleri yapıyordu, ben çok kendimde değildim, ilgilenemedim bebegimle,
Sonra gece yarısı geldi gene bu sefer bebeği alıp başka odaya götürücem, topuk kanı falan alıcaz (doğar doğmaz almışlardı bu ikinci sefermiş) mamasını orada içiririm dedi ve bebeği alıp gitti, ben de sanıyorum ki hemen 10 dakikada getirecek, ben zaten kalkacak durumda değildim de eşim acaba yanında gitmelimiydi bebeğimizin. Çok kafama takılıyor, bi gitti bir buçuk saate yakın getirmedi bebeğimi gecenin bi yarısı saat 3 falan gibi, bu normal mi, aklım hep bebeğim de kalmıştı