Jelibon88 valla bi aşı degil her konuda farklıymış bu doğrular. Cocugum doğduğundan beri saglik ocagi doktoru sakin mama verme cocuguna kötülük edersin kendi sütünü ver ne kdr olursa olsun dedi hep. Bu aya kadr öyle yaptm çocuk doktoru kilosu az mama ver ddi. Saglik ocagi kontrolunde ebe hayır kilosu iyi mamaların icinde ne var belli deil sen kendi sütünü ver ddi gönderdi. Hele son kontrolde 4 aya yeni giricek ogluma doktor kaşık mamasi baslatmami istedi kilo alsin die. Ben 6 aya kdr ya süt ya mama die biliyodum. Kafam allak bullak anliycaniz. Herkesin dogrusu baska. Ya da önceliği diyelim. Doktor kilosuna oncelik verirken ebe sagligi iyiyse gerisi teferruat dio. 10 cocuk olsa 10unda da tecrube edinemem ben bu ortamda😐😐😐