bir yıldır dyson animal pro 2 kullanıyorum evde inanılmaz tüy döken bir alman kurdu var makine her gün çalışıyor ve her gün haznesi doluyor. bir yıldır hiçbir sorun yaşamadık yedek başlıkları da çok iyi yatak, koltuk vs süpürülüyor. ben çok memnunum öncrsinde philips vardı hiçbir şey çekmiyormuş.
bu ihlas robotun aynısı değil ama farklı bir marka annemde vardı sulu süpürge. bir süre sonra bir köşeye kaldırdı çok hantal olduğu için