Crnuraz2021 Kızlar oğlumun alt dudağının içinde bir su toplanmıştı doktora götürdüm et beni dedi . Su patladı gerçekten şu an et beni gibi bir şey var . Başına böyle bir sey gelen oldu mu ?
Demirac19 Crnuraz2021 nasıl görünüyor acaba fotoğraf çekme şansınız var mı benim alt dudağımda da böyle uçuk gibi birşey çıktı ama uçuk da değil sivilce de değil bende şaşırdım
Demirac19 Crnuraz2021 şimdi netten baktım yok benim ki farklı protein fazlalığı olunca çıkıyormuş ama kötü birşey olduğunu düşünmüyorum
Crnuraz2021 Demirac19 bende de foto yok. Önce su baloncuğuydu patladı et parçası gibi kalfı . Sizin o şekilde mi?