40imiz henüz çıkmadı, herkes nasıl olduğumu soruyor iyiyim dedikçe kötü oluyorum kah disim ağrıyor kah ayağımda dolama denilen tırnak batması oluyor. Karnım felan belim ağrımiyor , bu diş ağrısı ne zaman geçer doktor bir şey yok diyor acaba emzirmekten mi lohusaliktan mi bilemiyorum. Siz neler yaşadınız 40 li günlerinizde?