Her ikisini de kullandık biz. Normal aptamil kabız ve gaz yapıyor, sma optipro da gaz yapıyor. Aptamil comformil kullanıyoruz aylardır bize en iyi gelen o oldu çünkü hep gaz problemi vardı kızımın ama arada başka marka mamalar da alıyorum. Sma ve evolvia nın en iyi iki marka olduğunu söyleyen çok duydum özellikle ilaç firması sahibi bir tanıdığımız var piyasadaki formül mamalarda anne sütüne en yakın sma ve evolvia demişti ama optipro gaz yapıyor belki comfort olanı iyi olabilir denemedim ben henüz