Betulblc çok normal. 6 aya kadar vücut kendini anca toparlıyor. Ben de 2,5 ay sonra oldum ama adetim 2. Sinde 20 gün 3. Sünde 10 gün gecikti. Spiralim de var ama inin inim inliyorum her geciktiği gün korkarak acaba mı diye 😃😃 6 ayım bitiyor inşallah düzene girer 😂😂