Enesinannesiii bizimki de hiriltiyla başladı, bir doktora gittim, yenidoganlarda olur böyle serum fizyolokle temizleyin dedi, ertesi gün içim rahat etmedi sağlık ocağına gittim, oradaki doktor dedi ki bebeğin çok küçük ona benim bakmam doğru olmaz dinlesem de anlayamam yenidoğan bakan bir yere git dedi ve ertesi gün gidecektim ama o akşam öksürdüğünü farkedince apar topar İstanbul kanununiye çocuk acile götürdük. İyi ki de öyle yapmışız, ne kadar erken o kadar iyi, lütfen beklemeyin.