Kızlar kızım 5 aylık bazı tadımlar yaptık yani sofrayı kurulu görünce baslıyor ağlamaya azıcık tattırdık ama sanrm kötü alıstı gündüz meme emmyip gece cok guzel emiyor bu durumda olan varmı neden böyle yapıyor yaklaşık 1 aydır boyle yapıyor bırakacak mı memeyi yoksa ek gıdaya geçtiğimiz de bırakır dıye tahmın edıyorum ben ama insallah öyle yapmaz sizde durumlar nasıl syle güzel emen bir bebek degıl iştahlı ama anne sutune degil 😄