Sedaliz Uykusu gelince uyumak istemiyor, uyutmuyoruz bu sefer iyice uykusu gelince ağlıyor, emmek istemiyor ,öyle bir agliyorki sanki dünya yıkılıyor , bebgime yaklaşmaya korkar oldum neymiş bu 12.hafta atağı bı tek bizi mi vurdu
Mdngny Sedaliz benimkide öyleydi memeyi ayakta tutturdum öyle emerdi kucaktan inmezdi uyumadı vs geçti bı şekilde
Twinmoom Sedaliz bizimde yemek problem oluyor ikizlerimde emerken ağlıyorlar mama yerken ağlıyorlar gündüz uyumuyorlar uyurlarsa bile 1 saat zorla toplam 3 saat falan uyuyorlar ondada o 1 saatti pış pış yaparak zorla inşalllah geçer 😕
Aslanbebek38 Sedaliz 64 günlügüz perişan olduk. Uykusu var uyumuyor aglıyor. Etini kopartmısız gibi. Kucak istiyor alıyoruz yine aglıyor. Uyuyor yatagına koyuyoruz 5 dakika sonra uyanıyor. Napacagımızı sasrdıknya
Sedaliz Mdngny çok ağladığı zamanlar emzikle.uyutup ,uyku sersemi memeyi vermeye çalışıyorum bazen onu da almıyor sagiyorum biberonla daha rahat alıyor sanırım
Aysnrgul Bizimki de uykuya direniyor gündüz uykuları kısaldı gece de 00.30 dan önce uyumuyoruz mahvoluyoruz. İstemiyorum ki gece olsun artık
Nhrhnd Aslanbebek38 aynısı bizde de var ben artık uyuduğu zaman kucağımdan indirmiyorum 1 saat kadar kucağımda kalmaya devam ediyor iyice dalıyor kendinden geçiyor öyle bırakıyorum yatağa
regina Aynı şeyleri yaşıyoruz. 76 günlük kızım son 1 haftadır böyle. Gündüz uyku süresi arttı uyanıkken de kucaktan indigimiz an ağlamaya başlıyor.