Kızlar bizim de atak haftamızın bitmesine 3 gün kalmış . Biz geçen hafta sünnet olduk üstüne pazartesi günü 4 ay aşısı olduk derken çocuk iyice huy değiştirdi . Şimdiye kadar ağlayarak hiç uyanmazdı öyle bir ağlayarak uyanıyor ki sanki canı yanıyor gibi bir de ağlama esnasında ayaklarını yukarı doğru çekiyor oturur pozisyon gibi , acaba altında başka bir neden yatıyor olabilir mi ? Dengem şaştı 1 haftadır uyku uyumuyorum resmen ruh gibi yaptı 🤦🏼♀️