Merhaba hanımlar,
Bebeğim 3 aylık normalde emziriyorum ama bazen sütüm yetmediğinde sma confort mama ile destekliyorum bebeğim hasta oldu ve antibiyotik ilaç verildi antibiyotiği tek başına içemedi eczanede mamasına karıştırabilceğim söylendi öyle yaptım fakat ondanda tiksindi onuda içmiyor artık bu durumu yaşayan var mı ne kadar süre mama içmez hasta olduğu için mi red ediyor yardımcı olan varsa sevinirim