Benim doğum sonrası sırtım ağrımaya başlamıştı iğnenin etkisiymis kimisinde baş ağrısı vs yapiyor o bende 3 ay sürdü. Doktor normal dedi. Sonra merdivenden düştüm belimi vurdum belimde fıtık oluştu suan resmen ağrıdan kilitleniyorum. Emar çekti doktor ma 6 qydan önce fizik tedAvi olmuyirmus. Ama ufak bel fıtığı dediği buysa diğerlerini düşünemiyorum. Özellikle gece uykusu öncesi bebegi yika masaj yap giydir derken iki büklüm kalıyorum.