Biliyrm antibiyotik yararli birşey değil ama kızımın dış enflasyonu var o yüzden yaklaşık iki ayda bir antibiyotik aliyriz 5 gün süre ile nette boberek yetmezliği vs dio ama her antbytik vs yapmiyormus ccklara verilen yapar mı acaba bilgisi olan bni aydınlatabilir mi