3 aylık bebeğim 10 gün oldu kaka yapmadı. 2 gün önce doktora götürdüm karnı yumuşak deyip bir şey yapmadı bekleyin dedi ne denediysem olmadı. Poposuna zeytinyağı sürdüm, fitil verdim, 1 çay kaşığı zeytinyağı içirdim bebeğim sadece anne sütü alıyor ne yapmam lazım bilmiyorum