100710 Bebeğimin ismi Asel Lina ama çoğu kişi Asel diyor sizler bebeğinizi iki isim koyduğunuzda ikisini mi söylüyorlar yoksa birini mi ? Sizce iki isim koymak iyi mi kötü mü ? Ben sonradan pişman oldum herkes Asel deyince keşke tek isim koysaydim dedim anneler sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz ?
Dilaraortacc 100710 bende iki isim koydum Yiğit aybars hepimiz aybars diyoruz büyüyünce kendisi istediğini kullanır diye düşündük ❤️gayet güzel iki isim bence
NuruKelam 100710 İki ismi var ikisini de söylüyoruz hatta birini tek söylediği zaman birileri oğlum hemen düzeltir. Başından beri tembihlemiştim çevremi bu konu da arada tabii yine tek isim kullananlar oluyor.
Bebitom_3 100710 oğlum 1.5 yaşında iki ismi var iki ismiyle çağırıyorum tek isimle çağıranlarıda uyarıyorum nereye kadar gider bilmem
[silindi] Ben her zaman tek isim taraftariyim. Iki ismin ikisini de kullanmak günlük hayatta kullanisli degil, biri bi ismi baskalari diger ismi kullansa da cocuk acisindan iyi olmuyor bence. Tek isim en iyisi.
ftslmc @100710 Benim oğlumun adı Mert Yağız ama herkes Mert diyor iki isim koymamın tek nedeni ismi zengin durması Yağızı bende o yüzden koydum benim için kötü değil diğer anneleri bilemem tabi 😊
Beybisibeybisi 100710 benim iki ismim var oglumun da tek isim kullaniyorum cocugumun bile 2 ismini herkes sonrada duydu ve cok sasirdi tulumuna bile isletmenistim ve iki isimli cocuklara seslenmek beni cok yoruyor yanlis anlamayin ama herkes iki isim soylensin istiyor bu gercekten cok yorucu 🤗 bence buna bozulmayin
Lkjhgfdsa 100710 kızımın adı Asya İkra ama biz Asya’yı kullanıyoruz arada ikra ismini de yadırgamasın diye ikisini de söylüyorum ama ağız alışkanlığı Asya kaldı
bebitonunannesi_ 100710 Mehmet Taha koydum . Eşim ve ailesinin yaninda Mehmet Taha diye sesleniyorum onun haricinde Taha kullanıyorum.%70 Mehmet Taha kullanıyor arkadaş çevrem ben birkaç kişi Taha kullanıyoruz .
BebekC Söylenmesi kolay olursa iki isim de kullanılabilir ama ilk isim sessiz harfle bitip ikinci isim de sessiz harfle başlayınca söylemesi biraz zorlaşıyor. Ben kendim de iki isimli olduğum için ve zor geldiği için çocuğuma tek isim koydum.
Mdngny 100710 oğlumun adı Mustafa Güney Mustafa kayinbabamin ismi eşim tarafi Mustafa diyor😬😬 benim çevrem arkadaşlarim vs Güney diyor. Eşime ddm böyle koymayalim diye dinletemedim sinir bozucu bence
kahvesever93 100710 Benim bebeğimin de iki ismi var “deniz çınar “ ama benim koyduğum isimle sesleniyorlar yani çınar🤣 cünkü karnımdayken bile herkesin beynine kasıdım ismini😛
baykuskiz_ 100710 iki isim koyduk ama ben tek isimden yanaydim. Iki ismini ayni anda soylemem ama ikisini de kullaniyorum
Deletedmom_109 100710 oğlumun 2 ismi var ikisini de kullanıyoruz. İki ismi de kısa onun da etkisi olabilir
cutiebun_ 100710 ilk oğlumun iki ismi var ikisini de kullanıyoruz kendisi de tek ismini söyleyenlere sitem ediyor zaten 😂 yani iki isim konuluyorsa ikisi de söylenmesi taraftarıyım ben.
ElizzAda 100710 bence isim harfleri ve uzunluğu ile ilgili. Yani ilk isim sessiz harfle bitip ikinci isim sesli başlayınca genelde sanki ikisi söyleniyor çok dikkat ettim buna kendimce tabi.Birazsa söylenişe bağlı. Eliz Ada kızımın ismi. Hiç tek kullanan olmadı. Büyüdüğünde kendi isterse kullanır tek isim o ayrı.