Ben ilk önce tencerede zeytinyağında rendelediğim sarımdakları kavuruyorum arkasından bebek salçası ekleyip kavuruyorum. Bir tabağın içinde 2 tatlı kaşığı tarhanayı 1 çay bardağı suda eritip, kavurduğum salçaya ekliyorum ve fokurdayana kadar karıştırıyorum. Kıvamı çok güzel oluyor