yellowmom8 10 günlük bebegımın İki gündür vücudu çok sıcak geliyor bana üstü cok kalın giydirmiyorum bi ince penye battaniye birde biraz kalın battaniyede yatırıyoruz acaba ondanmı oluyor ateşini ölçtüğüm de de 37, ve 37,5 arası çıkıyor normalmi acaba
Miniktirtillarim yellowmom8 merhabalar benim kiziminda yenidogan zamabi tam 11 günlükken vucut isisi 37.5 civarındaydi önemsemedim ama 14 günlük oldugunda atesi 38.5 oldu doktora götürdüm biraz pimpirikli davranmak lazim dedi tüm doktorlar kan idrar verdik enfeksiyon yoktu şükür ama grip baslangici ve üşütmüş dedi. Yani bende normal ayarda giydiriyordum ama banyodan sonra üsüttügünü düşündüm. Mutlaka dr gidin. Biz suan 47 gunluk antibiyotik baslamak zorunda kaldik
Blackbeauty Bence bir hastaneye götürün yeni doğanlarda ateş olayı birazcık daha tehlikeli olabiliyor en azından içinizde rahat eder. Şu sıralar salgında var herkes hasta tedbiri elden bırakmayın siz yinede. İnşallah birşeyi yoktur kuzucuğun sağlıklıdır.
yellowmom8 Blackbeauty devam ederse goturucez beşikten aldığımızda vücut sıcaklığı azalıyor sanki üzerini kalın örtüyoruz sanırım
Adenbebi yellowmom8 yeni doğanlarda ateş ölçümü popodan yapılır instgram adresiniz varsa nasıl yapılacağımı tarif edebilirim en doğrusu o şekildeymiş
yellowmom8 Miniktirtillarim çok gecmıs olsun en kısa sürede iyileşir inşallah en iyisi götürmek bisey yoksada içimiz rahat eder
Blackbeauty yellowmom8 anladım İnşallah birşeyi yoktur sizin bebeğinizden uzak olsun benim bebeğim iki defa ateşli havale geçirdi o yüzden ateş olayı olunca ben hemen evhamlanıyorum birde ailede varsa daha çok ihtimali artıyor. Dikkatli ve tedbirli olmakta fayda var. Yeni doğanlar aşırı hassas oluyor. Allah’ım tüm masum bebekleri korusun şifa versin İnşallah.
Adenbebi yellowmom8 hayır eski tip dereceler oluyor onunla yapılıyor ucunda minnacık demir gibi bişey var popoya rahat girmesi için ben çok memnunum onun ucuna azcık bebek yağı sürüp ölçüyorum