musmuss Canım benim oğlumda da 2 haftalıkken başladı bu gaz sancısı, doktoru da şaşırdı çok erken başlamış diye. O günden beri sabah probiyotik veriyorum 2 saat sonrasında gaz ilacına başlıyorum günde 4 kere 15 damla gaz ilacı veriyorum(sab simplex) Şu an 3.ayı doldurmak üzere hala devam ediyorum bi ara bırakayım gaz ilacını dedim 2 gün denedim çocuk ıkınmaktan uyuyamadı . İnşallah size de iyi gelir. Bi de birisi calpol kullan demiş ama 2 aydan küçüklere kullanılmıyor dikkat et. Bu arada biz de hala uyumuyoruz sürekli uyanıyor gecemiz gündüzümüze karıştı, herkes aynı durumda yani