Merhaba kızlar bebeğim 7ay 22 günlük lütfen bebeği ek gıdaya geçen anneler yemek meme döngüsünü nasıl ayarlıyorsunuz. Bebeğimin 9.ayında 3 öğüne geçmeyi düşünüyorum şimdi sadece öğle öğünü veriyorum 8.ayda kahvaltı ve öğle vermeyi düşünüyorum. Mesela anne sütünü ne zaman alıyor 3 öğün ek gıda alanlar?