BaloglumM Merhaba sevgili anneler bugün tam 1 ay oldu Doğum yapalı ilk başlarda göğsüm iltihap kaptı sandım genel cerrahiye göründüm oda emzirme sağ dedi dün bebeğimi emzirdim ve baktımki tekrarladı göğsüm internetten biraz araştırdım süt kabarcığına benziyor başına gelen anneler ne yöntemle tedavi ettiniz emzirmek işkenceye dönüştü resmen önerilerinizi bekliyorum
melike0411 İnstagramda annesutudoktoru var sayfasını incele derim olabilecek tüm çözümleri vermis ben ordan görerek yaptim kurtuldum
melike0411 Süt geliyor bebek emmedigi icin toplanıyor deri de ince olunca can acıtıcı ben emzirme bittikten sonra hemen kapatmadım üstümü birikmeye başlayınca elimle sıktım 2 damla geliyo zaten sonra öyle de geçmedi annesutudoktoru tavsiyelerini yaptim çok şükür geçti