Asminmoms Kızlar merhaba kızım 10 aylık ve çok kötü öksürüyor 3 defa hastaneye gittik antibiyotik ve buhar kullanıyoruz ona rağmen iyileşmedi var mı doğal yollar deneyip fayda gören Yardımcı olur musunuz
Mirbebek zumraygt Asminmoms ben hiç antibiyotik kullanmadım çok tehlikeli bir ilaçtır. Hakiki zeytin yağıyla sırtımı ve göğsünü ovaliyorum bezi utuleyip koyuyorum ve yarım çay bardağı kaynar suya bir çay kaşığı zeytin yağı koyup biraz da şeker katıp iciriyorum
Busrazeyn Asminmoms terayagi eritip pekmezle karistirip 1 2 cay kasigi verdim bebegime ondan sonra kesmisti oksurugumuzu .
Mavi2020 Asminmoms günlük yağ ile zeytinyağ karıştırıp gögsüne sürüyorum ıhlamur içiriyorum ayak altınada wikis sürüyorum
Asminmoms Ozgemre teşekkür ederim size de geçmiş olsun nasıl bi illetse yapıştı bırakmadı kızımı 🫤 bu aralar bütün bebekler hasta sanırım 🤦♀️
Asminmoms Mirbebek sırt ve göğsünü 2 gündür yağlıyırum ayakların tabanına da zeytinyağı ve sarımsak ezip bütünleştirmiştim onu sürüyorum Yok geçmiyor… acaba farlı bişey kullanan varmı ?
Mirbebek Asminmoms yarım çay bardağı kaynar suya ceyrek çay kasigo anason ve bir tutam ıhlamur koyup demleyin sonra cam bı kavanoza süzüp boşaltın sabah öğle akşam bir çay kaşığı o sudan icirin ben şuan iciriyorum benimde bebeğim 2 aylık ve öksürüyor yeni basladim
Asminmoms Mavi2020 ben gece ayaklarının altına zeytinyağı ve sarımsak karıştırıp sürüyorum birde gece zeytinyağı sürüyorum göğsüne sırtına 2 gündür ama yok hala öksürüyor 🫤🥺
Karakuzummm Asminmoms canım biz grintus diye bi şurup kullanıyoruz ama benim kız büyük senin ki kullana bilir mi bilmiyorum çok faydası oldu bize