GericekilmeKorunmaDegill kızlar bunları söyleyebilecek olan varmı ??internette kızamik falan diyo ama bende öyle bi belirti yok 🤦🏻♀️hamileyim bide böyle bisey olablirmi
Lina11 GericekilmeKorunmaDegill anti demek bağışıklığın var demek canım yani endişelenmeni gerektirecek birşey yok
GericekilmeKorunmaDegill Biricik_11 saol teşekkür ederim birazcık hamileymişim de 🥴🥴😂senınde hayırlı olsun bu arada 😇
GericekilmeKorunmaDegill Biricik_11 daha yeni gördum🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️cok aktif degılım eskisi gibi 😐10+3 olduk 😊gecmıyo zaman 18lere gelsin istiyorum artık
Biricik_11 GericekilmeKorunmaDegill Fark ettim artık pek girmiyorsun foruma Daha senin çok yeni ama zaman çok çabuk geçiyor. Bende bi an önce 20 haftlara gelmek istiyordum. Şuan 23 haftalık oldum bile
GericekilmeKorunmaDegill Biricik_11 ayyy zaman nası gecmis ama 🥰Saglıcakla kucagımıza alırız insallah