Mommmyyyyyyyyy Bebeğim 9 aylık oldu ama gece sayısız kere uyanıyoruz. Sürekli olarak mızmız kucakta durmak istiyor. Uyumak istemiyor. İştahı azaldı. Bu dönemde bebeği böyle olan var mı acaba?
gzmclskan Mommmyyyyyyyyy 8.ayda atak geçirdimi geçirnediyse şimdi geçiriyo olabilir kaç haftalık doğdu doğum tarihi ne hesaplama yapabilirsiniz internetten o şekilde atak haftasında olup olmadığını kontrol edebilirsiniz
Zeynep1903 Mommmyyyyyyyyy aynıyız canım bebegımde 9. Ayında bizde de meme reddi var yemek yerken problem yok ama emmek istemıyor. Ve gece hiç dogru düzgün deliksiz uyumuyor besigine koydugum an uyanıyor yanımda yatmak istiyor. Asırı bunaldım, insallah geçicidir 🥺
Tugbadgn2040 Mommmyyyyyyyyy Allah’ım aaynisini yaşıyorum resmen su an ne doğru düzgün emiyor memelerde boş gibi geliyor artık sütu yok diye düşünmeye başladım lastik gibi oldu memelerim. Kendi kendine koydugun yerde oynayan kızım devamlı beni istiyor ve şimdiye kadar hiç aglamadigi kadar ağlıyor anlam veremiyorum niye boyle
Mommmyyyyyyyyy Zeynep1903 kesinlikle benim bebeğimde öyle çok yorucu bir durum ya inşallah en kısa zamanda geçer
Canayece Zeynep1903 merhaba hala devam ediyor mu? Kızım da aynı durumda mental olarak çökmüş durumdayım
Zeynep1903 Canayece evet canım hatta kat be kat arttı 10 ay 15 günlük gercekten dayanamıyorum artık sebepsız yere gun boyu aglıyor gece uykuya ggecmıyor kafayı yıcem bunu yazarken bile aglıyor
Mommmyyyyyyyyy Tugbadgn2040 çok sor bir durum ya Allah yardım etsin. Diş çıkartıyor acaba ondan mı ? Benim de hala devam ediyor maalesef