Bebeğim 10 aylık koltuğun kenarına tutunup ayakta dururken ayağı dolandı heralde birden yüzüstü yani kaş bitimine doğru düştü. Çok aşırı ağlamadı herşey normaldi sadece kaşı kızardı şişmedi bile ama düştükten 2 3 saat sonra 4 5 kez azar azar kustu. Düşmeden kaynaklı mı şuan çok tedirginim. 😔