Kızlar pazartesi verem aşısı olduk birşey olmamıştı perşembe günü 5’li karma ve zatürre aşısı olduk ve o gün sağlık ocağı çok soğuktu bacaklarından olduğı için mecbur açmak zorundaydık gecesi su gibi kaka yaptı sesini bile duydum cuma duş aşdırdık çocuk titredi ve ağlama krizi tuttu karnı şiş gazı çıksa bile tekrar şiş ve sürekli ağlıyor önceden emerken bağırsaklarından ses gelirdi 2 gündür bağırsakları gurul gurul bugün sarı bir şekilde kustu çok fazla gazı var sizce bebeğim üşütmüşmüdür yada aşının etkisimidir?