Deletedmom_62 humana bıldıgım kadarıyla ıyı, ıcerık olarak da ovuyorlar ve gazı olan brbeklere ıyı gelıyor dıyorlar ben caylarını cok tukettım. Kızım mama kullanmadı ama oven coktu bır de brbek cabuk kabul edıyor ıtıraz etmıyor dıyene cok denk geldım. Yıne de sordugunuz anne yazsın oyle karar verırsınız