Kızlar. 2 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım. Dün doktora gittim her şey iyi dedi. Rahim duvarin baya ince yumurtalarin baskilanmis görünüyor bir sure adet olmazsin normal dedi. Ama aksamina kanama gelmeye başladı. Bugün de oluyor. Bu adet gibi çok değil sizce hala sezeryan sonrasi lohusa kanamasi midir? Bu kadar uzun surer mi?