Bebegim 8 aylik alerjik astim teshisi koydu dr. Bu ay icerisinde iki kere tıkandi cigerleri drda alerjik astim dedi ventolin hava ve surup kullaniyoruz birde cortair , En cokta toz etkiliyormus oglumu evimide sürüp silerim toz alirim. Ama istr yinede etkilemis. Bebegi alerjik olan anneler sizler neler yapıyorsunuz bebegimi nasil koruyabilirim. Artik yumustici parfum vs de kullanmiyorum. Camlari acip evi havalandiriyorum supururken felan artık oglumun yaninda evi supurmuyorum. Daha baska neler yapabilirim nelerden etkilenir. Eve hava nemlendirici mak. Alsam ise yararmi öksüruyor cunki arada.