Gulsahgencel Merhaba arkadaşlar Kızım 10 aylık 3 ana öğün 1 ara öğün veriyorum mamayıda gece yatırken içiyor 150 cc bide sabaaha karsı uyanıyor o zaman içiyor gün içinde vermiyorum siz nasıl yapıyorsunuz??